Loader
Inteligentne składowanie
Wózek wielokierunkowy C Wózek czterokierunkowy CB Combi-SL Combi-ST, Combi-GT Wózek przegubowy Aisle Master Combi-MR Combi-WR Combi-CS Combi-SC Combi-RT

 

Wóz bramowy pozwala optymalizować transport i składowania kontenerów

 

Wóz bramowy został opracowany jako efektywne finansowo oraz elastyczne rozwiązanie w zakresie obsługi kontenerów dla celów dystrybucji, wysyłki i transportu oraz przedsiębiorstw przewozowych. Jest to znacznie bardziej ekonomiczna opcja, niż stosowanie konwencjonalnych wózków widłowych obsługujących kontenery, układarek wysięgnikowych lub dźwigów ruchomych. Wozy bramowe oferują pełną niezależność w zakresie przenoszenia kontenerów i podobnych ponadwymiarowych produktów w zakładzie. Taki projekt zapewnia maksymalną stabilność ze wszystkimi 3 kołami umieszczonymi trwale na styku gruntu, nawet na bardziej nierównych powierzchniach. W przypadku pełnego załadowana nacisk na grunt jest niższy, niż w przypadku układarek wysięgnikowych lub wózków widłowych do obsługi kontenerów. Pojemniki mogą być ustawione dokładnie tam, gdzie jest to wymagane dla sprawnego napełnienia/opróżnienia. Znacznie tańszy niż konwencjonalne układarki kontenerów.

Wozy bramowe zwiększają bezpieczeństwo

Umożliwia bezpieczny załadunek/rozładunek na poziomie terenu operacyjnego. Wozy bramowe mogą sprawnie realizować zadania również na nierównych powierzchniach. Przykładowo, częste przejazdy przez tory kolejowe nie stanowią dla wozów bramowych problemu. Dzięki unikalnym cechą operacyjnym, przykładającym się na wydolność systemu logistycznego, zastosowanie wozu bramowego, eliminuje kolejki przyczep oczekujących na załadunek/wyładunek. Zmniejsza zatłoczenie w zakładzie na rzecz bezpieczniejszego środowiska pracy. Oferuje kompletną niezależność i elastyczność przemieszczania kontenerów w zakładzie.

Jak szybki jest wóz bramowy?

Załadowanie pojemnika z podłoża na pojazd to zdanie, które wóz bramowy realizuje w jedynie 3 minuty. Jest to rozwiązanie, który bardzo dobrze współpracuje z wszystkimi typami kontenerów ISO. Posiada dwukołowy napęd hydrostatyczny, zsynchronizowane kierowanie hydrauliczne, superelstyczne miękkie opony do pracy w trudnych warunkach atmosferycznych, niskopoziomową kabinę operatora ze znakomitą widocznością 360. Ogólne wymiary mogą być dostosowane do obsługi kontenerów innych niż ISO. Opcja dostępna do układania na sobie dwóch kontenerów. Przedni i tylny niezależny przesuw boczny.

Modele serii Combi-SC

Model
Udźwig
Wysokość podnoszenia
Rodzaj napędu
20000 - >100000 kg
10000 m
ON
20000 - >100000
do 10000 mm
ON
Wózek wielokierunkowy C Wózek czterokierunkowy CB Combi-SL Combi-ST, Combi-GT Wózek przegubowy Aisle Master Combi-MR Combi-WR Combi-CS Combi-SC Combi-RT